Friday, August 26, 2011

Hoyeahhh Raya Dah Dekat..!

Assalamualaikum.. Salam sejahtera buat semua rakyat Malaysia, tak kira di dalam negara, luar nnegara, mahupun di luar angkasa, apatah lagi yang perasan dok di luar negara, erk.


OK, rasanya sudah berbulan aku tak update blog. Dah jem kepala aku macam mana nak menulis semula. Rasa sangat janggal nak tekan2 keyboard aku yang entah macam mana banyak sangat habuk pagi nih. Seperti sedia maklum, kita lagi tak berapa hari nak meraikan Hari Raya Aidilfitri. Yeahhhh syoknya...! (aku memang kanak2)


Aku rasa next entri nak buat khas pasal bulan puasa dan khas hari raya. Pagi ni memandangkan cuaca sangat sejuk, so otak aku pon beku. Hampir seminggu dah winter kat sini. Maklum lah aku kat obersea.. hihi.



 
Raya 2010. pic blur camera cikai



Raya 2010. Mak & ayah yang aku sayang.








Di sini jugak aku nak tunjuk first official video dari team UniART. Alaa team kereta kanak2 membe2 aku.. Kereta ni slow je kot, kot. Kris buruk aku pon boleh potong kalau tak salah la. (ok aku tipu)




Ni haa.. Sila tengok sambil makan nasik.(waktu malam sahaja, bulan puasa kan sekarang).



6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat hari raya aidilfitri

maaf zahir dan batin

(:

pena rozie said...

Selamat Hari Raye...

:: cikNuurul :: said...

selamat hari raya,..raya sakan la pasni ek,.hehe,.:)

Rtp Farra Arisha said...

yeayyy, raya will be coming soon!! :))

salam syawal in advance!!

FR said...

lamanyaaaa cek tak singgah cni , hihihihihi . selamat hari raya bro . maap zahir batin ^^

Izyan Masri said...

FUYOOH.TENGOK GAMBAR2 ATAS NI MOOD RAYA TERUS DOUBLE,TRIPLE SEMUA XD