Friday, February 10, 2012

Rasa nak ber'blogging' semula



Hampir 8 bulan lamanya aku tak update blog. Malah bukan saja tak update, buka pon tak. Err.. What happen to me? Adakah minat aku untuk berkarya sudah hilang ( ecceceee ayat berkarya nampak style kan? haha)
So, pepagi buta ni terdetik dalam lubuk hati aku untuk jenguk blog aku yang dah bersawang + jadi umah hantu. Haaaa? ( typical malaysian blogger sentence bila dah lama tak update blog, aku pon nak guna  :P)


Hurmm.. maybe lepas ni aku nak aktif blogging semula sebab ramai kawan2 yang best dlm dunia blog. Boleh kita kawan balek?    =)

8 comments:

Datin NurulSyazwanie said...

nice one. jum kita stat blogging balik :)

FR said...

Boleh boleh :D
selamat kembali ke dunia kita ni, hihihi.

perlu prtolongan ke nak kemas rumah hantu ni? XD

eZmALiZa said...

haaa...follower dah beratus2... mmg wajib la start blogging blk... kesian dorg tggu entry kamu :) selamat berblogging :) chaiyok-chaiyok!

toko baju muslim murah said...

pikiranku cerah bila mampir kesini..senyum deh

harita said...

selamat berblogging semula macam saya (:

http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html

Mawardi yunus said...

Sunyi dunia blog tanpa mu bro. Huhuhuu

AIMAN said...

Rasa malas plak nak taip2 ni. Entah mana hilang minat dulu ni. Sebab skang busy dgn fyp.

Syazary said...

salam singgah disini. selamat hari raya aidilfitri. :)